Forum www.siewcywiatruwow.fora.pl
Forum Siewców
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Shade of Aran

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.siewcywiatruwow.fora.pl Strona Główna -> Taktyki PvE / Karazhan
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qux
Avatar



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Azeroth

PostWysłany: Czw 15:39, 22 Lip 2010    Temat postu: Shade of Aran

Shade of Aran

Ataki i umiejętności:
  • Ataki podstawowe

    • Frostbolt - 3s cast 3500-4500 frost damage slow na 4s
    • Fireball – 2s cast, 3910-5290 fire damage
    • Arcane Missiles – 5s channeled spell. Wysyła 5 missiles, każda z nich zadaje 1260-1540 arcane damage (6300-7700 łącznie)
    • Chains of Ice - unieruchamia cel w miejscu na 10s
    • AoE Counterspell - ucisza dana szkole magi na 10s

  • Ataki specjalne

    • Flame Wreath - 5s cast - tworzy wokół 3 random targetów ścianę z ognia na 20s.
      Jeśli ściana zostanie przez kogoś naruszona wszyscy w pomieszczeniu dostaną 3,000–4,000 fire damage

    • Circular Blizzard - AoE które powoli porusza się blisko ścian pomieszczenia według wskazówek zegara.
      Zadaje 1313-1687 frost damge co 2s i spowalnia cel o 65%

    • Magnetic Pull / Slow / Super Arcane Explosion - ściąga wszystkich na środek pomieszczenia i spowalnia ich.
      W tym czasie Shade castuje AoE które zadaje 9,000-11,000 arcane damage o zasięgu 20y



    Conjured Water Elementals: przy 40% życia Shade przywołuje 4 water elementale które mają 13k hp i atakują 1000-2000 frost damge.
    Znikają po 90s

    Polymorph / Drink / Pyroblast - przy 20% many Shade zamienia wszystkich w owce po czym zaczyna pić wodę.
    Po 10s lub jeśli picie zostanie przerwane raid dostaje Pyroblast który zadaje 7000-7500 fire damage



Taktyka:
    Kluczem do zwycięstwa jest przetrwanie - Ataki podstawowe Shade nie są specjalnie groźne lecz jego ataki specjalne mogą łatwo zabić!
    Dlatego wszyscy muszą bardzo uważać na to co Shade castuje i odpowiednio na to reagować.

    Gear:
    Wszyscy w raidzie powinni mieć ( po rozdaniu buffów ) przynajmniej 8khp
    w innym wypadku jest spore prawdopodobieństwo że mogą paść zanim heal zdąży zareagować.

    Ustawienie standardowe:
    [link widoczny dla zalogowanych]

    Przerywanie castów:
    Shade niemal bez przerwy coś castuje, nie damy rady przerywać mu wszystkiego więc musimy skupić się na tym najmocniejszym czyli Fireball.
    Przerywamy go kiedy tylko możemy, korzystamy w tym celu z:
  • Rogue's - Kick, Deadly Throw
  • Warriors' - Pummel and Shield Bash
  • Shamans' - Earth Shock
  • Druids' - Feral Charge
  • Mages' - Counterspell
  • Warlocks' - Spell Lock

    Circular Blizzard:
    [link widoczny dla zalogowanych]
    Jest to AoE wyglądające identycznie jak blizzard maga.
    Porusza się ono wolno lecz jeśli nas złapie to ciężko się z niego wydostać, dlatego też musimy na nie szczególnie uważać.

    Flame Wreath:
    Jeśli mamy to wokół siebie nie wolno nam jest ruszyć się nawet o krok!
    Poprostu musimy to przeczekać zachowując spokuj.


    Magnetic Pull / Slow / Arcane Explosion:
    [link widoczny dla zalogowanych]
    Pierwsze co robimy po tym jak Shade nas ściągnie na środek to ucieczka!
    Nie kręcimy się, nie rozglądamy gdzie i co robią inni - po prostu wciskamy klawisz biegu i uciekamy przed siebie w bezpieczne miejsce.
    Jesli w raidzie jest priest może on użyć Mass Dispell aby usunąć spowolnienie - jednak musi zrobić to naprawdę szybko.
    Cleanse paladyna również może nas uratować.

    Water Elementals:

    Pojawiają się gdy boss ma ok 40% hp.
    Jest ich 4 i mają jedynie 13k hp lecz są naprawdę niebezpieczne więc
    gdy tylko się pojawią, przerywamy dps na bossie
    i pozbywamy się ich najszybciej jak to tylko jest możliwe.

    Polymorph / Pyroblast:

    w tej fazie tak naprawdę wszystko zależy od heala - musi on nas szybko uzdrowić po tym jak oberwiemy Pyroblastem.
    Ice Block maga i Divine Shield paldyna mogą ich przed tym uchronić
    Jeśli heal ma taką możliwość niech korzysta z AoE heal.


Uwagi:

  • Heal

      W całej walce tak naprawdę wszystko zależy od was, nie ma tutaj konkretnej osoby do leczenia - zajmujecie się całym raidem.
      Musicie uważać na to co robi Shade jak i na stan życia raidu.
      Oszczędzajcie manę - nie może wam jej zabraknąć na koniec.
      Druid w jakiejkolwiek formie jest odporny na Polymorph - pamiętajcie o tym podczas fazy z Polymorph.

  • Dps
      Musicie naprawdę szybko reagować na Arcane Explosion i przerywać casty shade.
      Elementale muszą paść jak najszybciej.


loot::


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Qux dnia Czw 19:06, 22 Lip 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.siewcywiatruwow.fora.pl Strona Główna -> Taktyki PvE / Karazhan Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin